Saturday, December 17, 2011

menghitung Hari

Menghitung Hari
Detik Demi Detik
Saat itu nanti pasti kan ada
jalan cerita
Kisah Yang Panjang....

sowie lau salah lirik...
sebenarnya saya seorang yang fail lau nk ingat2 lirik ni
tu antara my favorite song lah....
sebenarnya saya da xsabar nk balik.....
tp kan..
sy kna settle kan hal stdy dulu..
mane test nye yang berjujuk kowt...
hehehe
tapi xpew..
pandai la saya cari waktu tuk coverkan subjek2 di atas...
hok petim...
xsabaar nk balik..
lau saya balik pun
of course la....
anak2 sedara ada
n automatik sy xleh nk stdy...
tp xpew
niat sya nk balik kg sat ag
adalah tuk stdy
nk dengar mak terchenta sy potpet2
huhuhu
xkesah.......mak sy pun....
so sem ni
agak2 saya dapat x three pointer and above
sy nk sangat2..
bia la skali saya dapat three and above above
coz time ni sy xdapat2 lagi
tu la..org lain leh dapat awat hang xdapat ....
insyaallah azam aku sem nih
walau ditimpa masalah
hiduop knaa teruskan jgk yeioppp..
yang penting aku bahagiooooooo...............
dengan sapew..
mestila bukan dengan pakwe
tapi dengan family aku...
family first..
self second
pakwe no three
hehe...
oppsss
hok petim...
jangan duk gila bayang sangat kat org laki okkkk
no no nono onono......
yang penting...KEJASAMA

lau u oll nk taw
apa yang i rasa nk buat skrang is tido..
i ni ada la lam kepala otak ni terpikir
i rase nk asah bakat lam penulisan la...
agak2 nya dapat x nk jadi penulis....
mushkil la.....
tapi xpe...
nt lau idea mai..
i lakarkan je kat blog i nih...
huhuhuhu

smbg2

No comments:

Post a Comment