Thursday, November 24, 2011

sharing.....

Saya tak reti nk menulis maupun ber story teller....apa yang saya taw saya suka makan n saya suka tidur...sebab apa saya suka tidur sebabnya saya x ada aktiviti yang nk di buat...saya seorang yang active jgk la in sport tapi saya xda geng yang nk follow or involved in sport...saya suka maen badminton, pingpong and main tali getah..tali getah is what saya maen jaman saya kechik2 la....saya ni jenis adventerous sket...n quiet kasar...n jgk suka travelling..stakat ni travelling saya just fokus on negeri terengganu je...huhu kesian2...sbb sy kna habiskan study saya dulu....huhuhu..aduyaii...almaklum lah...xlama lagi da nk hbis stdy n grade la...
hoyeah....so kembali ke cerita sport saya tu...if xde geng nk maen??HABIs tu xkan la saya nk maen sowang2 kan..kan...kan.....

Saya jugak suka membaca(not text book yang tebal2 ok)..kalau u oll nk tw saya suka baca novel.....saya prefer novel lagi la...dan saya jgk seorang yang suka buat koleksi novel2...setakat ni ada la dalam 20 biji novel2 saya....majalah?majalah tu ada la satu dalam sepuluh yg saya baca la..tu pun lau saya nk baca la kan...bila saya akan beli novel? saya akan beli novel bila saya rasa gian nk membeli or menghabiskan duit saya....last skali sya beli novel adalah time saya duk kat penang la...3 biji semuanya...ish2..banyak nye duit saya kan kan kan.....hehe..klau nk taw bila saya beli novel dan membacanya, saya dapat rasa satu kepuasan yang amat terpuas la even kna tadah telinga sebab (abang saya memang xsuka saya habiskan duit beli novel n_n) dan mak saya pun akan mengempek2 kat saya...huk3 kesian kat saya kan kan kan....tapi kan tapi kan tapi kan...abang saya selalu je mengacau saya tw tw...sebab dia xleh tengok saya duk goyang kaki sambil baca novel...ada ada aje lah alasan nye untuk menghalang saya dari membaca novel...ishhh..xpatut xpatut kan....

Saya jugak suka makan tw...masa saya duk kat penang for 2 month n half...hobi sy makan je...makan wif non stop don stop...tambahan pulak masa tu ada musim durian manggis rambutan dan jugak cempedak..so abang saya ni terlebih baik hati selalu je ada buah buahan dia beli...wow hepi nye saya..x payah bayar...ngeh3....macam org mengantuk di sorongkan bantal...wallawwehhh....syok la...di tambah pulak mak mertua abang saya ni expert in masak2 lagi la bertambah2 selera makan saya...hehehe...tapi disebabkan masa tu saya buat keje (3 shift) kat Motorola, jadi saya punya badan maintain la..slim solid...solid tu tipu la...slim sket je..(hahaha..nk jgk)...cuba bayangkan at 3 pagi sbelum ni xpenah penah saya makan tup2 baik2 aje saya makan...hishh..pelik2...btw tips utama yang saya nk kongsi is bila ngn kekawan automatik slera saya jadi bertambah double tripled...hehehe..best2.....n saya penah pegi macD at 7 am to buy mcChicken....tapi abang saya 'darat' xreti nk makan burger..hehe...malu kok rang...kih3
..
apa yang saya ingin buat is bila saya ada kereta saya nk pegi round2 kat penang mostly...nk lalu jalan2 yang penah saya lalu time nk p keje dulu...n kalau u oll nk tw....sbenarnya i'm not good in remembering jalan2 at penang tu...sangat lah fenim kepala to memorize it...tapi i will try as i can la...yang petim lagi best lau ada tour guide...eeee..bestnye..(versi gediksss)

1 comment:

  1. saya cukup tak suka time lunch hour..jalan jamm manyak maaa...wa xsanggup nunngguin maa....xde ke yang jln yang fly to fly over..hehehe..DDDDDDDDDDDDDD

    ReplyDelete