Sunday, August 14, 2011

taraaaaaaaaa

huhu..time tu update my blog..here we goooooooooooo......ai nih keje cam taik jaaa....tak pasal2 kena buat dua kali keje.......huhu...nk salah kan sape...??diri sendiri la okeh.....sape suh tak tengok n checkiing it first...serve you right then........wekkkk pdan muka Abieydah Ali............ni mst xmandi p keje nih(trademark butterfly aku)huhuhu...(manyak la koo>...)

ai nih chatting ngn kawan aku la...nk jadikan citer aku invite dia gathering ngn geng diploma dulu2....tup2 terkeluar nama (*a***) malaun yg buat hidup aku xtenang...sbb dulu dia merangkap bff aku la...skrg ni not anymore la...(y?asyik aku ja tye pasal hidup dia...dia ada kaa tye pasal hidup aku???penah ke dia mcg aku sjk kejadian tututututttttttttt...dah terang lagi bersuluh siap guna generator lagi.....betapa sorang kawan yang aku sanjung slama ni..mcm nih ja perangai diaaa...aku bukan nk mengungkit kisah dulu...tapi benda ni aku xnk pikir daaahhh..buat penat sel otak aku jaa...yang penting aku buat cara aku..dia buat cara diaa....lepas nih lau aku jumpa insyaallah lau terdetik hati aku nk tegur..akan ku tegur....lau x..sorry tu say la...(i xknl u!!!!!)

skrg time to transform...jd matured sket...n nk jd garang macam singa....(whatever) sebab sejak dua menjak nih memang aku mengaku yang aku nih terlajak baik hati sangat....sampai orang leh auta aku leh gula2 kan aku.....tapi not now okehh....(pengalaman mengajar aku erti hidup..sampai
leni..ada mamat tu...mmg aku xpuah ati giler2 ah kat dia nih..smpai aku naek meluat tuk rep mcg dia..tuk akt call dia...so moral of the story...LU PIKIR LA SENDIRI>>>>kesan and akibat nye......

satu ag...ada jgk antara manusia nih yang hipokrit konkrit semen nih...depan baek..blakang tuh...fuyooo mulut cam mesin bertih jagung....sudah lumrah la orang tua2 kate..duk ramai2 ni akn jumpa mcm2 peel perangai...kan...asal aku pancing sket...alahaaaaaaaaiiiiiiiiiiii lembut gigi dari lidah ni...........(tapi xpew la...dia da jumpa kesenangan not the kesusahan cam aku nih....nk buat cam ne...rezeki masing2) terima je la...xleh pulak nk menidakkan apa yang kita ada...(xbaek..)

coretan disini bukan bermaksud nk menghina or menyalah kan orang..tapi just luahan rasa hati seorang wanita yang ingin kan perubahan...

1 comment:

  1. ai nh ada geng melayu yang tak sedar diri..xpadan ngn bulan pose...still hisap rokok..perhap mereka pk yang bulan pose ni just tahan diri dari makan n minum tapi not ROKOK~~~~~~````xpadan ngn tua...ingat la sket...ni bulan pose ..sepatutnya yang tua kna la jd model contoh buat yang muda...sedar diri sket...yang muda pulak...2 x lima je...mudah sgt ikut yang tua..da taw benda gitu xbaek....yang nk diikut kan jgk tu kenapa..malu sket kat owang yang lalu lalang n tengok korang merokok tu....MElayu2...memang layu lahhh...

    ReplyDelete