Thursday, April 7, 2011

nk buat entry ape ek kali ni....hmmmm

Rase dah lama dah xmengupdate blog ku ini...even sminggu je poWn...heheehehe....kalau minggu lepas aku punye feeling agak la emo...apa kata kalau minggu ni aku nk buat-buat feeling aku otai sket....even asement belambak kat depan, even xsedar still ada quiz and still ada test ag...hehe....ada aku KESAHHHHH!!!!....nk berlagak la jgk yang menda tu sumer xde ape-ape lah....(AWAK..BIAR BETOLLL..MANA BOLEH KATA CAMTU OKEH!!)..


Hahaha...opsss lupe...nk share citer pasal test hRM semalam...(7/4/11)..ada lecturer tu huhhh kerek je...ada ke dia "halau" kami2 ni dengan cara yang agakla kurang sopan..she as a lecturer, mesti la kaya ngn santun nye...BUKAN nye main halau je....(OKEY...GO GO GO...DENGAN GAYA TANGAN MENUNJUK KE ARAH PINTU..SO !!@#$%) eveN dia dah chop tempat tu, even ada miscommunication sape yang CHoP tempat tu dulu...at least COnsIdeR la Sket yang berdiri di depan anda tiMe tu adalah STUDENT...so PLEASE BEHAVE YOURSELF OKEH CIK LECTURER..cakap leklok okey...don make me rendah2kan u okeh...xshuke okehhh!!!HUHHHHH!!!!!!!!


SO...sambung citer, mase tu rase agak rezab la jgk nk jawab test...benda lain yang baca, benda lain jgk la yang kuar(2/3 ok la..blh je answer...BLEH KEW???) tapi aku ni kira bertuah la jgk coz diberi anugerah yang org kata sangat berguna bila time darurat2 camni...buah berangan goreng....sape penah makan???hehehehe....ape kaitan nye....LU PIKIR LA SENDIRI!!!

so moral of the citer, sediakan payung sebelum hujan sebab bila hujan turun, MAKA NYA..habis basahlah kita okeh.......


So sebelum terlupa nk selitkan sedikit luahan perasaan excited aku....sminggu lagi da nk balik kampung( stdy week okey...adik aku kata,, buat ampe nk balik, da namenye stdy week...mu blaja la...jangan duk berenti....tajam sungguh..tapi ape pun ADA AKU KESAAHHHHH!!!) huhu...rindu kat EX aku...bila nk rempit atas jalan ni......nk bawak laju2 biar masuk sawah skali......rindu nk jumpa of coz my mother n my siblings okeh before rindu my tutttutt okeh....dan yang penting skali aku RINDU NK JUMPA NOR AMALINA....nk cubittttttttttttttttttt3 je pipi dia tueeee.....


p/s: before the leave, my broadband kna block,...so pandai2 la interpret sendiri .>PADAN MUKA

No comments:

Post a Comment