Wednesday, March 30, 2011

Bengang tahap petala kelapan!!!!

That yesterday mmg hr yang menghancur luluh remuk kan perasaan aku....sebab apa...xNK bGTW.knape ek....???sbb nye aku pasti akan ada org skodeng or buka sket2 aku punye bloG.....even xde org bukak pun(prasannn jew....)hahahaha

First class ari tu...memang totally hari yang paling hancur dlm sejarah aku blaja kat UiTm ni (scr tepatnye MY HOT CRUSh BROkeN PaTah DAY). Even aku nk angkat sebatang pensel pun rase xde daya....(amarah menguasai diri aku)...sampai lecturer buat lawak otai pum, aku still xleh nk senyum.....sampai satu saat aku rase nk2 je pengsan dalam kelas tu.......sampai air mata aku hampir menitik membasahi pipi aku....sampai aku rase nak2 je aku cerita kat lecturer aku tu.....tp still ikut logik akal (dont do something that will cause the worst of the damage, betol ke ayat omputeh ni...hentam saje lah labuuu)

Ahhh...ada aku peduli....buat ape nk jaga perasaan org....belakang laen, depan laen...pijak gajah confirm xmati...(mmg la siot) skali org buat gitu kat aku, ingat la...depan hari nanti, aku doakan ramai org akn buat benda yang same kat KAU pulak....tunggu je la...

Kita hidup sebagai manusia..walau ada harta bertimbun, jangan la duk bangga2kan sangat kan3...xTAW ke...destinasi kita adalah sama...diulangi TETAP SAMA....KUBUR jugak kan...even secantik mane pum mis universe kat dunia ni....same je destinasinye.....xleh nk lari even dia ada PoRche or Lamborghini or whatsoever...yang penting hati tu ikhlas, ada budi bahasa...santun nye...kalau stakat depan org je, baru nk tunjuk semua tu...sorRy tu say la....pigidaahhhhhh...aku xheran sket pun....(peringatan jgk tuk diri aku sendiri jgk!....)

p/s: sape yang rase pedas, itu tandanye dia makan cili
: moral of the story..berbuat baik berpada2..
:rambut sama hitam....hati busuk nk mapuh....!!!(kow skali nge rambut2 nah bau busuk...wallahu'alam )
:setenang2 air kat sungai tu...jgn sangka xleh tenggelamkn sampan(pepatah buat sendiri..huhu)

No comments:

Post a Comment