Thursday, March 24, 2011

semalam..

Semalam...hari yang buat aku jadi mengong sket....tido bangun tido bangun je ....makan..layan lagu...semalam jugak , aku tido awal lam kul 10.lbih gitu la...nk dijadi kan citer...kul 12.07 dapat panggilan hangit....(hehe..tuttut) tapi sekejap je bercakap coz malas nk layan...better tido lagi best...hujan2 ni. Kul 2 lebih kna kacau ag...huhu...sgt la kecian....kadang2 aku sangat la baran lau org kacau aku tido(tambah2 badan yang sangat penat teramat ni...)+ lau bercakap ngn tututtt ni aku suka cari gaduh ...saje je..suka suka suki).hehehe.....pastu aku pujuk la balik lau dia marah...KaCccang Goreeeng...(opandai)...pastu time nk lelap kan mata lepas men'study'kan diri after subuh prayer.. kena kacau pulak...(kanapa suka kacau aku tidooooo)...suh bukak pintu la..kunci pintu la...suh bangun la...huhuhu..sabor je la....so moral of the story...bawak la manyak2 sabar....huhuhuhu...

No comments:

Post a Comment