Sunday, March 27, 2011

huhu

ari ni ari senin...satu benda yang happen kat aku ni...aku rase macam org kena hempap batu pum ada...macam lawak pum adaaa...apakah ia\?????lawak bila aku tgk mem tu sengih2 je...kat aku(jeng2....apa yang aku auta tu secret la yer) n second tu yg jadi org kena hempap batu tu coz aku score manyak sgt quiz mem ai tu...hehe..TAHNIAH!!BRAVO..pastu pulak....

satu menda yang paling aku tak suka bile time selesema+batuk ni...bukan xmensyukuri tp bese lah kan..da namanya manusia...nk kan yang terbaek tuk dirinya ( tapi pernah ke aku buat yg terbaik lam hidup aku ni????)...

satu hal lagi...orang suh blaja tu ...blaja la leklok....fokus...ni tak...tiap kali lecturer bagi lecture...aku syok sensorang n buat lecture jahat lam hati....bijak2....

p/s moral of the story...lau nk berjaya tu senang je....dengan syarat usaha n latihan tu mesti la lebih...baru kow2 dapat yg TERBAEKKK WOKEH....CIK SITI, USAHA LEBIH WOKEHHHH.....(MAJULAH UNTUK KESENANGAN MASA DEPAN ANDA!!)

No comments:

Post a Comment