Wednesday, August 3, 2011

what do you want from me?????

Sedar xsedar bulan berganti bulan hari berganti hari..tup2 da 4 hari puasa...alhamdulillah...segalanya berjalan dengan lancar....yakni dengan izin ALLAH SWT..di kesempatan ini aku bersyukur krn dapat menyambut and menyempurnakan ibadah puasa walaupun jauh dari keluarga tercinta...
Sebenarnya aku ni duk count the day la.....knapa?mesti ka? mesti la sebab xlama lagi buleh menjejak kan kaki ke kampung terchenta tu...muto aku ...kambing aku ...itik ayam aku...hehehe...yang penting aku dapat together2 with my mum n my little brother...da lama dah x cot cett cot cett ngan dorang sumer...rindu pulak ase even tiap kali aku ckap dorang xdengar kata( sampai semput aku dibuat dorang sumer...hehehe)..xsabar nk tadah telinga bila duk ngn my mum(almaklum la...modal cot cett dia manyakkk..huhu)..by the way plan punya plan ingat nk balik tengah bulan puasa ni...hurmmmm..bos kesayangan ramai x bg pulak...mcm2 la...tiket bus habis...balik ngn aku la(say my long abang....)what to do....just waiting n waiting till the day end and meet the date...huhu....
Di samping itu jugak (chewwahaaaha...ayat xleh blah...skema je siot) aku rindu kat kekawan aku huhuhu...nk merempit ngan dorang..(merempit versi baik aka sopan okehhhh!!!!!nk g bazar ramadan n manyak lagi aku nk buat...huhu(think it later...jeng2..) Kalau zaman kecik2 aku dulu..byk yang aku buat...termasuk la main sorok2 time orang semayang terawih...sampai aku kna kejar n kena balun ngan lidi with my mum(tawaf umah sambil menangis terpisat2 ag..insaf jap) pastu p kedai beli keropok lekor n colek buah....lepak atas wakaf n pastu part yang paling sonok skali is..main mERCUN...hoyehhhhhh!!!!bangga jap dowhhhhh...hehe...(masa tu budak2 pum ramai kat kampung kan...n nowadays daa kurang sebab sumer orang da gedik2 and ada hidup masing2...yang tinggal hanya nostalgia semalam yang dapat aku kenang sehingga hari ini!!!

No comments:

Post a Comment