Wednesday, August 10, 2011

kenyang sudaaaaaaaa


erkk...alhmdulillah...slmat sudah berbuka puasa with my kak epar n my abang..huhu...ai nih ai buat kueh yang bernama gula melaka(versi luar) aka buah mulong (versi kelantan)..nk kata byk tu xda la tapi dkt stengah kilo jgk kami bertiga buat...gotei punya gotei...tut tut...siap daaa..skejap je...sebenarnya kueh ni mengingatkan aku tentang my life at secondary school..mak aku suka buat kueh tuk berbuka..so orang yang kna tulun mak aku adalah akuu n adik2 aku...huhu...puas kna paksa suh duduk buat kueh(kalau nk tw) btw...mls2 kami pum kami duduk jgk k...(after puas kna bebel n kami xsuka duk tadah telinga kowt) so kira xrugi la walau ngelat xmau buat kueh tu pun..at least sejak dah besar sumer ni..kira untung la..at least taw camne nk buat kueh tu n camne nk buat kueh ni....so xde la aku tergapai2 nk bukak tenet n macam2 la...

No comments:

Post a Comment