Friday, July 15, 2011

somewhere under the sky

huhu....sedar tak sedar dah lama rase aku tak berblogging....sedar tak sedar dah sebulan masa berlalu...live aku hobby aku ntah kemana semuanya...di saat aku berada di somewhere under the sky mmg totally hidup aku macam kucing yang kna kurung..huhu so sad...hidup di bandar takkan sama hidup di kampung...but aku better pilih kampung....disana punya ketenangan disini kesibukan warga kota berulang balik memekikkan telinga si pendengar...betul di sini punya kemewahan yang melimpah ruah dengan mall2 yang jelas rancak berdiri teguh such as queensbay, sunshine, komtar, prangin mall, gama, bJ dan sebagai nya...tapi bagi ku itu semua tak perlu dan tidak ada apa2 untuk dibanggakan...tambahan dengan kepelbagaian warga asing sedikit sebanyak amat menakutkan aku untuk tinggal kat somewhere under the sky ni...

No comments:

Post a Comment