Thursday, April 14, 2011

penghujung sem...percutian bermula...

td jawab test agak la ngok ngek....baca menda lain kuar benda laen. tp tak pe lah...usaha pun usaha dah...jawab pun jawab dah...so ape nk buat?? tunggu je carry mark kuar nnti....so as a better planning...blaja la score byk2 kat final nanti..and then fullstop...ada rezeki ada la....

something yang aku upset sngat, tp xde la kecewa pun...just kekhilafan manusia ni...lau bab orang lain sumer dia nampak kan..kalau bab diri sendiri...kita pun sama2 xsedar kan...kalau bab bercakap dia lah juara nya...aku pun nk kata aku betol tu xdelah...faham2..kita sebagai manusia memang xleh lari dari buat salah and silap kan....that s important part is the moral as a human....dalam diam aku perhati..dalam diam aku leh rangka sifat sesetengah manusia xkira la aku duk kat umah ke, luar umah ke, class ke..kampung ke..bandar ke....dalam diam jgk aku taw perangai manusia...cam ni cam tu cam macam2 la....same je...perangainye...ada lebih and ada kurang..tu je bezanya....

by the way nk kata aku alim tu xde la alim sangat..bese2 je...lumrah sifat manusia..diam n menyendiri tu xsemestinya aku xbergaul ngan org...tp pernah terfikir kah anda, dalam diam tu mungkin ssorg tu ada menyimpan perasaan hasad ke, dengki ke, ada masalah ke n sje je nk tutup mulut dari buat umpat kat org len?? it's all depend on ur perception...tepuk dada tanya iman???

to be continued............(for myself okeh!!!)
title n content jauh beza dowh...what to do...ahak3...

No comments:

Post a Comment