Wednesday, March 23, 2011

itu dia entry...saya!!




Tension....satu perkataan ni la yang mendescribekan perasaan aku pada saat aku m'updatekan' blog ku ini....tension yang teramat2 lah aku nk kata......asement yang aku rase berlambak(even grup pojek punye...huhu) ngn bdn aku yang rase cam nk kena demam volume tahap kedua n sakit anak tekak sampai nk telan makanan pun rasa seksa semacam jek....rasa cam rumah kat kampung tu asyik menyeru memanggil manggil nama aku jek(datang la cepat2 bulan 4, saya nk balik umah).....kekasih hilang entah ceruk mane tah (buat aku rasa geram, selalunya cari customer la tuh....business manyak nk buat camne kan.... ) masalah dalam rumahtangganye.....(dah ada rumahtangga ke aku niey>>>gatai...rumah ada, tangga je belum...hahaha) pastu ngan ape ek....FIKIR3......masalah paling...haha...yB aku ni....parokkk2....kui3...ape hal ngan yB tu????layannnnnn.....

p/s: trademark yb"cakna rakyat, no loyalty...no subsidies"=gaya cam peras ugut je.....(rakyat kena tindas ah gini gak...hak2




No comments:

Post a Comment