Tuesday, October 19, 2010

Sanati Helwah (Hari Lahirku)

Tiada kata yg dapat kugambarkan...saat jarum jam yg seiring menginjakkan diri..menunggu dgn penuh harapan..moga dapat sampai ke penghujung angka 12....19 oktober 2010...syukur ke hadrat ilahi krn memberi aku kesempatan untuk terus menjadi khaliq di muka bumi ini...syukur jua ke atas nikmat dan rezeki yg tidak putus2 dalam hidup aku....alhamdulillah....dikurniakan shabat, kawan, musuh, teman dan sebagainya dikala kesusahan melanda saat aku diberi ujian dari MU ya Allah......aku bersyukur dengan apa yang aku ada sekarang ini...dan akan terus bersyukur menikmati nikmat yg Engkau berikan ini, Ya Allah....

Tak terlafaz kata2 untukmu whai teman seperjuanganku...teman crisisku...teman kecerianku.....teman gelak bersama...syukran ya sohibi......aku cukup2 bhagia mempunyai kalian semua disisiku....anda lah yg tErbaEk punyaer......

jazakumullahhukhairan kaseerooO..........

1 comment: