Thursday, October 28, 2010

myhobby aka routine in friday

huhu...skian lama ku xmengupdatekan blogku...even xsampai sminggu..ari nih berpeluang menulis smthg yg aku rase supposed xpayah la nk tulis2 sgala ni..(whatever)...ari ni..hmpir seharian aku habiskan n membazirkan mase aku dengan tido...tido...tido..... memang kalau spesies suka tido ni...xde mende laen dah yg akn dibuat kecuali tidowwwww....smpai naek mereng kapalaku....huhuhu.....amek ko cik siti......sedar xsedar....ari senin ni ada paper....still kuat tido ag.....whai cik siti.......sedarkah anda????hmmmmmm.....wake up please..............................................................(n_n)

1 comment:

  1. kalo letak bom n pasang bom...confirm aku xsedar punya.....credit to linda n dayah sbb sebaik xletak bom tepi telinga aku....hehehe....

    ReplyDelete