Wednesday, October 13, 2010

hmmm...bila nk beli novel baru ni....

novel o novel..try to get a new one even my last novel xsempat nk habiskan...huhuhu...aku ni hantu novel+++..xtw knapa..mmg pantang la nampak novel...confem sumer keje yg lain aku tinggal terus la kalau ngadap mende tu..huhu....btw..aku blh habiskan satu novel yg page buku tu 4oo and above lam 1 hari or may be lam 5 hours je....tu la pasal..excited nk membaca..aku suka baca novel kos lam tu byk jgk la info2 yg boleh kita take as petua n guidance u dipraktikkan...my mum also stat babling la kalau nampak aku baca nvel...sure n confirm la.."baik ko baca buku2 yg memberi faedah tu" huhuhuhu....................cthnye buku2 agama ke....tu la my mum......skunk ni aku tak jadi pengikut setia television berbayar dah...i'm prefer to read rather than watching..pelik la jgk...tgk tv ni mmg la tersenarai lam top ten benda yg aku suka buat bila boring....tp xleh nk lawan ngn baca buku lagi....aduyaiii mujarab sungguh penangan si buku ni...huhhhhhh

1 comment: